Ahad, 21 September 2014

Cappucino Collagen For Men (CCFM)

Cappucino Collagen For Men (CCFM)


Alhamdulillah penerimaan KOPI CCFM gandingan bersama HKCC di dalam SET ZURIAT sangat memberi kesan di dalam "usahasama" pasangan di dalam mencuba mendapatkan zuriat..

CCFM ini mendapat tempat dihati pengguna..tidak sangka ia mendapat perhatian ramai. Lebih mengejutkan penggemar KOPI WANITA memilih CCFM atas feedback seperti berikut:

1.CCFM lebih KERAS..
2.CCFM kandungannye bukannya menjurus kepada KELELAKIAN..ia bagus utk semua peringkat umur dan gender.
3.CCFM jika anda pengamal nesk*** ia sama rasa ngan sachet kaler HIJAU.
4.Ramuannya MANTAP siap utk SAKIT GIGI tuh..

Kandungan CCFM yer?

Vitamin C - Anti biotik bagi mempertahankan sistem Immunisasi.
Goji - Membekal Tenaga dan Stamina
Guarana - Memperbaiki Sistem penghadaman dan Awet Muda
Bunga Cengkih - Membantu merangsang pengaliran darah
Kayu Manis - Melancarkan Pengaliran Darah
Madu - Mengembalikan Kekuatan tubuh badan
Habatussaud - Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh
Urena Lobata - Mengurangkan Sakit Gigi

Jika wanita lebih banyak minum CCFM kenapa WUJUDNYA CC for MEN?

Jawapannya:

Jika anda adalah penggemar Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino bersama SUAMI atau saudara LELAKI anda..inilah ALTERNATIVE buat anda kerana baunya yang WANGI sama seperti HKCC cuma yang LELAKI rasanya KERAS sedikit..bersesuaian dengan maskulinnya lelaki yang sinonim dengan KERAS dan KUAT!

Kaum adam risau KEPIT selama ini bila amalkan HKCC..ironicnya..ramai yang minta ISTERI bancuhkan sekali, mereka yang BERKEPIT dengan si isteri..

Mendapat PERMINTAAN yang TINGGI dari penggemar LELAKI HKCC utk bancuhan ramuan LELAKI..maka wujudlah CCFM setelah setahun menanti..

Kenapa setahun? kerna kami inginkan yang TERBAIK buat penggemar dan peminat HKCC!
*********
TESTIMONI??

Alhamdulillah..testimoni di atas..manakala yang lain sedang dalam penapisan pihak lembaga filem..eh,pihak HKCC"s Team^_^ kerana kebanyakkan testimoni yang kami terima setelah disepakati bersama ianya hanya sesuai utk siaran 18pl/sx..hanya yang bersifat UMUM boleh diulang siar..kami hargai pengguna yang dengan rela memberi feedback kepada kami:)

InsyaAllah..kami berpegang jika barang bagus..orang beli..tak perlu publisiti secara melampau utk menyakinkan pengguna..

Boleh dikatakan jika inginkan penjelasan di dalam bentuk PERCENT/PERATUS kehamilan dengan SET ZURIAT ini jawapannya lebih 50% pengamal HKcc yang tidak berjaya HAMIL semasa mengamalkan HKcc..telah bersama suami mengamalkan CCFM ini..berjaya Dengan Izin Allah menghasilkan zuriat..Wallahua"alam..

Akhir kata..nak tahu POWER atau tidak CCFM..jom pakat2-pakat beli dan RASAI sendiri PENANGANnyer..*huruf besar tu..BESAR makna PENYAMPAIANnyer..hihik*

Wallahu"alam..

PM Ain
Telegram/WhatsApp/WeChat/SMS 011-12739866
Hkcc spread LOVE Together.

Tiada ulasan: